Բանալի համար. ՀՈՎ. 8.1-11
1 Հիսուսը Ձիթենյաց լեռը գնաց։ 2 Առավոտյան դարձյալ տաճար եկավ, և ամբողջ ժողովուրդը նրա մոտ էր գալիս։ Նա նստած ուսուցանում էր նրանց։ 3 Դպիրներն ու փարիսեցիները նրա մոտ շնության մեջ բռնված մի կնոջ բերեցին և նրան մեջտեղ կանգնեցնելով՝ 4 ասացին Հիսուսին. Վարդապե՛տ, այս կինը բռնվել է հայտնապես շնանալիս։ 5 Մովսեսը Օրենքում մեզ պատվիրել է քարկոծել այսպիսիներին։ Հիմա դու ի՞նչ ես ասում։ 6 Բայց նրան փորձելու համար էին այդ ասում, որպեսզի նրան ամբաստանելու պատճառ ունենան։ Հիսուսը, գետնին նայելով, մատով գրում էր հողի վրա։ 7 Բայց երբ պնդում էին իրենց հարցումը, նա վեր նայեց ու ասաց. Ձեզանից ով անմեղ է, թող առաջինը նա՛ քար գցի դրա վրա։ 8 Եվ դարձյալ ցած նայելով՝ գրում էր հողի վրա։ 9 Սակայն նրանք, այս լսելով, մեկը մյուսի հետևից՝ մեծից փոքր, ելան գնացին։ Եվ մնացին միայն Հիսուսն ու մեջտեղում կանգնած կինը։ 10 Այդժամ Հիսուսը վեր նայեց և նրան ասաց. Ո՛վ կին, քեզ ամբաստանողները որտե՞ղ են. քեզ ոչ ոք չդատապարտե՞ց։ 11 Իսկ նա ասաց. Ոչ ոք, Տե՛ր։ Հիսուսը նրան ասաց. Ոչ էլ ես եմ քեզ դատապարտում. գնա՛ և այսուհետև մեղք մի՛ գործիր։
Հրեաների համար շնությունը սարսափելի մեղք էր։ Ռաբբիներն ուսուցանում էին, որ ավելի լավ է մարդ ինքնասպան լինի, քան կռապաշտություն, շնություն կամ սպանություն գործի: Ակներևաբար, այս կինը իսկապես մեղավոր է շնության մեջ։ Տեքստում ոչինչ չի հուշում նրա անմեղության մասին: Բայց սա ամբողջ պատմությունը չէ։ Համաձայն Ղևտացոց 20.10 և Բ Օրինաց 22.22 համարների՝ շնության երկու կողմերն էլ պետք է մահապատժի ենթարկվեին։
Երկրորդ Օրինաց 17.5-ը նկարագրում է մեղավորներին քաղաքի դարպասի մոտ քարկոծելը։ Առաջին ականատեսից պահանջվում էր նետել առաջին քարը, երկրորդ ականատեսից՝ երկրորդ քարը և այլն։ Սա վկաների վրա դրեց բարոյական ծանր պարտավորություն՝ ասելու ճշմարտությունը:
Այսպիսով, թակարդը դրված է. Ի՞նչ է անելու Հիսուսը։
1. Հիսուսը մեր Պաշտպանն է: (փաստաբան)
6 Հիսուսը, գետնին նայելով, մատով գրում էր հողի վրա։ 7 Բայց երբ պնդում էին իրենց հարցումը, նա վեր նայեց ու ասաց. Ձեզանից ով անմեղ է, թող առաջինը նա՛ քար գցի դրա վրա։
- Ոմանք կարծում են, որ Հիսուսը գետնի վրա գրել է Տասը պատվիրանները, որպեսզի հիշեցնի մարդկանց իրենց մեղքերի մասին: Մյուսները կարծում են, որ նա գրել է Մովսեսի, Դավթի, Ռախաբի կամ մյուսների անունները։
- Կարծում եմ, որ Հիսուսը գրեց Երեմիա 17.13-ը գետնի վրա՝ հիշեցնելով Իսրայելին Աստծո հետ իրենց հարաբերությունների մասին:
Երեմիա 17.13 — Ո՛վ Տեր, Իսրայելի հույսը, քեզ բոլոր լքողները պիտի ամաչեն, քեզնից հեռացողները գետնին են գրվելու, որովհետև թողեցին Տիրոջը՝ կենաց ջրի աղբյուրին։
- Աստվածաշնչում Գոմերը Ովսեե մարգարեի անհավատարիմ կինն էր: Տերն օգտագործեց Ովսեեի և Գոմերի հարաբերությունները՝ ցույց տալու համար, թե ինչպես է Իսրայելը մեղանչել Իր դեմ՝ հետևելով այլ աստվածներին, և ինչպես է Աստված հավատարիմ մնում նույնիսկ այն դեպքում, երբ Իր ժողովուրդը դա չի անում:
- Հավատքով Քրիստոսի մեջ լինելը վերացնում է Աստծո դատապարտությունը և երաշխավորում է մեզ երկնքում հավիտենական կյանքի մասին:
Հռոմեացիս 8.1-2 — Ուրեմն հիմա ոչ մի դատապարտություն չկա Հիսուս Քրիստոսի մեջ եղողների համար։ Որովհետև Հիսուս Քրիստոսով կենարար Հոգու օրենքը մեզ ազատեց մեղքի ու մահվան օրենքից։
Հոբ 16.19-21 — 19 Իմ վկան հենց հիմա էլ ահա երկնքում է, և իմ փաստաբանը բարձրերում է։ 20 Ինձ ծաղրողներն իմ բարեկամներն են. իմ աչքն առ Աստված արտասվում է։ 21 Օ՜, եթե մարդը կարողանար Աստծու առաջ իր իրավունքը պաշտպանել, ինչպես մեկն իր ընկերոջ իրավունքն է պաշտպանում։
Հով. 3.17 — Որովհետև Աստված իր Որդուն աշխարհ չուղարկեց՝ դատելու աշխարհը, այլ որպեսզի նրա միջոցով աշխարհը փրկվի։
- Չորս նախազգուշացնող նշան դատապարտման մասին.
Ինչո՞ւ եմ ես ինձ դատապարտված զգում:
-
Դուք մտածում եք անցյալի մասին՝ շատ
Փիլիպպեցիս 3.13-14 — 13 Եղբայրնե՛ր, ես ինձ չեմ համարում, որ հասել եմ, բայց մի բան կա. հետևում թողածը մոռանալով՝ դեպի առջևում եղածներն եմ ձգտում։ 14 Հետևում եմ նպատակակետին՝ Հիսուս Քրիստոսով դեպի վեր՝ երկինք՝ Աստծու կողմից կոչվելու մրցանակին։
-
Թվում է, թե դուք չեք կարող ներել ինքներդ ձեզ
Բ Կորնթացիներին 5.17 — Իսկ եթե մեկը Քրիստոսի մեջ է, նոր ստեղծված է. հներն անցան, ահա ամեն բան նոր եղավ։
-
Դուք դատող և քննադատական ոգի ունեք
Մատթեոս 7.2 որովհետև ինչ դատաստանով որ դատեք, նրանով պիտի դատվեք, և ինչ չափով որ չափեք, նրանով էլ ձեզ կչափվի։
-
Դուք ձեզ անարժան եք զգում
Հռոմեացիներին 5.8 Աստված մեր նկատմամբ իր սերը հայտնեց. երբ մենք դեռ մեղավոր էինք, Քրիստոսը մեզ համար մեռավ։
Հռոմեացիս 8.31-34 — 31 Արդ ի՞նչ ասենք այս բաների մասին. եթե Աստված մեր կողմն է, ո՞վ է մեզ հակառակ։ 32 Նա, որ իր Որդուն էլ չխնայեց, այլ մեզ բոլորիս համար նրան մահվան մատնեց, ինչպե՞ս նրա հետ մեզ ամեն ինչ չի շնորհի։ 33 Ո՞վ է, որ Աստծու ընտրյալներին մեղադրելու է. Աստված է, որ արդարացնում է։ 34 Ո՞վ է, որ դատապարտելու է։ Քրիստոս Հիսուսը, որ մեռավ, ավելին՝ որ հարություն էլ առավ, Աստծու աջ կողմում է և մեզ համար բարեխոս էլ է։
10 Այդժամ Հիսուսը վեր նայեց և նրան ասաց. Ո՛վ կին, քեզ ամբաստանողները որտե՞ղ են. քեզ ոչ ոք չդատապարտե՞ց։ 11 Իսկ նա ասաց. Ոչ ոք, Տե՛ր։ Հիսուսը նրան ասաց. Ոչ էլ ես եմ քեզ դատապարտում. գնա՛ և այսուհետև մեղք մի՛ գործիր։
2. Հիսուսը կոչ է անում մեզ ապրել սուրբ կյանքով:
11 գնա՛ և այսուհետև մեղք մի՛ գործիր։
- Ավետարաններում երկու անգամ Հիսուսն ասաց մարդկանց՝ «գնացեք և այլևս մի մեղանչեք»։ Մեկը այն բանից հետո, երբ Հիսուսը բժշկեց տղամարդուն Բեթեզդայի ավազանի մոտ (Հովհաննես 5.14), և մյուսը այն բանից հետո, երբ Նա փրկեց շնության մեջ բռնված կնոջը քարկոծվելուց (Հովհաննես 8.11): Դա նշանակում է, որ դուք կարող եք ապրել փողոցներում և ենթարկվել մեղավոր կյանքի կամ լինել անկողնում և ունենալ չար ցանկություններ:
Հով. 8.12 — Արդ Հիսուսը նորից խոսեց նրանց հետ ու ասաց. Ես եմ աշխարհի լույսը. ով իմ հետևից գա, նա խավարի մեջ չի քայլի, այլ կյանքի լույսը կընդունի։
Հով. 8.34-36 — 34 Հիսուսը նրանց պատասխանեց. «Ճշմարիտ, ճշմարիտ եմ ասում ձեզ. ամեն ոք, ով մեղք է գործում, մեղքի ծառա է։ 35 Իսկ ծառան ընդմիշտ տանը չի մնում. որդին է ընդմիշտ մնում։ Արդ, եթե Որդին ձեզ ազատի, ճշմարտապես ազատ կլինեք։
Գաղատացիս 5.16 — Սակայն ասում եմ. Հոգո՛վ ընթացեք ու մարմնի ցանկությունը մի՛ կատարեք։